تبلیغات
فناوری اطلاعات پرند - مطالب شهریور 1386
فروشگاه اینترنتی گنی شاپ

فناوری اطلاعات پرند

برای آی تی من ها بن بستی وجود ندارد ، چون بر این باورند که : یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

پیش بینی فوتبال
شنبه 31 شهریور 1386

 

تعرفه‌ی پیام كوتاه تلفن همراه در كشور!

 

تعرفه‌ی فعلی ارسال پیام کوتاه به وسیله‌ی تلفن همراه غیرعادلانه است و بر اساس بررسی‌های مربوط به مستندات فنی و توجیه اقتصادی، باید كاهش داده شود؛ این درخواست سازمان بازرسی كل كشور است كه پس از بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان این سازمان اعلام شده و این سوال را ایجاد كرده كه آیا تعرفه‌ی پیام كوتاه تلفن همراه در كشور از ابتدا غیرعادلانه تعیین شده است؟

برای خواندن این مطلب كه مربوط به همه می شود

 بر روی ادامه مطلب كلیك كنید.

 

ادامه مطلب

پنجشنبه 29 شهریور 1386

 

«IR»  دامنه‌هایی كه ملی نیستند!

 

ایتنا - مركز پژوهش‌های بنیادی چند سال پیش و در پی آزاد كردن دامنه‌های IR و عدم اطلاع‌رسانی درباره این موضوع، رانتی را برای برخی افراد خاص ایجاد كرد كه مطمئنا روزی قابل پیگیری خواهد بود.

برای خواندن ادامه این  مطلب جنجالی

 بر روی ادامه مطلب كلیك كنید

 

ادامه مطلب

شنبه 17 شهریور 1386

 

 نفوذ در اعماق ذهن یك هكر

 

اولین چیزی كه باید درباره هكرهای كامپیوتری بدانیم این است كه خود این كلمه نیز مورد بحث و تردید قرار دارد.

بسیاری از افرادی كه به سیستم ها نفوذ می كنند و آن را دستكاری می كنند متوجه جنایتی كه مرتكب شده اند نمی باشند و با افتخار نام خود را هكر می گذارند و می گویند كه آنها اشخاص خوب و یا بدی هستند در صورتیكه باید آنها را كراكر  یا چیزی شبیه به آن نامید زیرا كه به سیستم ها آسیب می رسانند و به كامپیوترها صدمه می زنند در صورتیكه یك هكر دست به اعمال شیطانی نمی زند و به سیستم های كامپیوتری صدمه ای وارد نمی كند و یا رمز های عبور اشخاص را نمی دزدد. هكرها از كراكرها متنفرند.

عده ای اعتقاد دارند كه هكر ها به دو دسته ، هكرهای خوب و هكرهای بد تقسیم می شوند. دسته اول یك سیستم را تست می كنند و در صورتیكه آسیب پذیری مشاهده كنند آن را به اطلاع مدیر شبكه می رسانند در صورتیكه دسته دوم به این سیستم ها آسیب می رسانند و اطلاعات مهم و حیاتی را از بین می برند و یا در معرض عموم قرار می دهند تا بدین وسیله مشهوریتی كسب كنند و یا از دیگران سوءاستفاده كنند. شبیه آن را در جادوگران می توانید  مشاهده كنید.

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب كلیك كنید

 

ادامه مطلب

پنجشنبه 15 شهریور 1386

 

کاربران پیغامگیر  یاهو  در معرض خطر جدید

 

با گذشت تنها یک هفته از انتشار آسیب پذیری جدید یاهو مسنجر باگ جدیدی برای این نرم افزار پر طرفدار منتشر شد که به نفوذگران امکان دسترسی به سیستم های کاربران را میدهد.
آسیب پذیری ناشی از یک اشکال در یکی از فایلهای یاهو مسنجر میباشد که در هنگام بازدید کاربر از یک وب سایت مخرب امکان اجرای کدهای دلخواه نفوذگر در سیستم او بوجود می اید.
در حال حاضر تمام کاربرانی که از نسخه های مختلف این برنامه که پیش از 8 شهریورماه 86 دانلود شده است در معرض خطر میباشند.
برای ایمن شدن در مقابل این باگ کافیست نسخه ی جدید پیغامگیر یاهو را دریافت و نصب نمایید، رسانه امنیت دیجیتال توصیه می کند تا پیش از بروزرسانی از باز نمودن وب سایتهای مشکوک و نامطمئن خودداری نمایید .

 

چهارشنبه 14 شهریور 1386

 

راه اندازی گشت اینترنتی پلیس در تهران

 

معاون مبارزه با جرایم خاص و رایانه ای پلیس آگاهی ناجا، تصریح كرد: پلیس سعی دارد تا با شناسایی نقاط ضعف و ریشه های شكل گیری جرایم مالی و اقتصادی و همچینن مشاركت سایر سازمانها، موجب كاهش اینگونه جرایم و كاهش مشكلات و آسیب پذیری مردم در این زمینه شود.

به گزارش آژانس خبری پرشین هکرز از ایستنا سرهنگ امیدی معاون مبارزه با جرایم خاص و رایانه ای پلیس آگاهی ناجا در حاشیه همایش معاونان جرایم اقتصادی و رایانه ای استان های كشور، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گفت: هدف از برپایی این همایش، هدفمند كردن مجموعه اقداماتی است كه در راستای جرایم اقتصادی و رایانه ای در كشور از سوی پلیس آگاهی انجام می‌شود، می باشد تا تمامی روسای ادارات در خصوص برنامه های درد ست اجرا توجیه شوند.

امیدی موضوعات مطرح شده در این همایش را طرح مشكلاتی در خصوص جرایم جعل،‌كلاهبرداری،اختلاس و به خصوص سوء استفاده هایی كه از طریق ثبت شركت های جعلی و ساختگی، افتتاح حساب با مدارك جعلی،‌كلاهبرداری در پوشش شركت ها و جرایم رایانه ای می شود، برشمرد.

به گفته این مقام انتظامی،‌ وقوع جرایم فوق به خصوص كلاهبرداری در پوشش شركت های ساختگی و با مدارك جعلی، به دلیل خلاء های قانونی در افتتاح حساب است كه پلیس هیچ نقشی در وقوع آنها ندارد اما از آنجا كه سازمانی متولی برای رسیدگی به رفع این خلاء ها نیست،‌ پلیس برای حمایت از مردم كه بیشترین ضرر را می‌برند، وارد عمل شده است.

سرهنگ امیدی، تصریح كرد: پلیس سعی دارد تا با شناسایی نقاط ضعف و ریشه های شكل گیری جرایم مالی و اقتصادی و همچینن مشاركت سایر سازمانها، موجب كاهش اینگونه جرایم و كاهش مشكلات و آسیب پذیری مردم در این زمینه شود.

معاون مبارزه با جرایم خاص و رایانه ای پلیس اگاهی،‌ خاطرنشان كرد: نظرسنجی های اخیر نشان می‌دهد كه مردم از بابت جرایم مالی و اقتصادی كه برایشان پیش آمده،‌احساس نگرانی می‌كنند.

وی با اشاره به ایجاد گشت اینترنتی در تهران،‌ در جهت تحقیق در خصوص آگهی های مشكوك اینترنتی،‌خاطرنشان كرد: ایجاد این گشت از برنامه های امسال است و تا كنون 10 ها مورد گزارش مشكوك كسب و جهت رسیدگی به مراجع مربوطه فرستاده ایم.

منبع : ICTna.ir

 

سه شنبه 13 شهریور 1386

 

روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان ها

 

چگونه در سازمان خود بهترین روند مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازی کنیم؟

1- پیش از آنکه تکنولوژی
CRM را به سیستم خود وارد کنید، استراتژی خود را برای تمرکز بر مشتریان تعیین کرده و بهبود ببخشید.
2- پروژه
CRM خود را به قسمت های کوچکتر و اجرایی تر تقسیم کرده و گام به گام پیش روید تا با استفاده از تجاربی که در مسیر کسب می شوند، پروژه را گسترده تر نمایید.
3- هرگز حجم داده های خود را هر چند ناچیز ویا فراوان دست کم نگیرید. داده ها و اطلاعات کسب شده را بررسی کنید. جمع آوری داده ها بدون بررسی، تحلیل و تجزیه تنها صرف هزینه و وقت
می باشد.

کدام بخش پروژه
CRM را اجرا می کند؟

استراتژی های
CRM و فناوری اطلاعات با هم در یک راستا حرکت می کنند و تعیین استراتژی ها تنها بر عهده یک گروه در سازمان نیست اما در حقیقت، بخش تجاری است که نرم افزارهای مربوطه را به کار گرفته و مسئولیت پروژه با آن است. البته در این میان مدیر بخش فناوری اطلاعات نقش عمده ای بر عهده دارد.

چه عاملی باعث شکست پروژه
CRM می شود؟

از همان ابتدای کار، کمبود ارتباطات میان افراد دخیل در چرخه ارتباط با مشتری به تصویری ناقص از مشتری منجر می شود. ارتباطات کم و غیر موثر باعث عدم اجرای صحیح تکنولوژی توسط افراد
می شود. می توان نتیجه گرفت که ارتباطات میان افراد دخیل در پروژه عامل اصلی موفقیت یا شکست پروژه
CRM است.

CRM در کدام نوع ازکسب و کارها پیاده سازی می شود؟

دربسیاری از کسب وکارهایی که با تکنولوژی روز پیش می روند، صنایع ارتباطاتی، سرویس های مالی و اقتصادی، خرده فروشی و بنگاه های با تکنولوژی بالا.

در کدام صنایع
CRM پیاده سازی نمی شود؟

در صنایع سنگین - به عنوان یک قاعده، هرچه صنعت از مشتری نهایی فاصله داشته باشد، اهمیت
CRM کمتر و کمتر می شود.

منبع: Business Technology Leadership

 

شنبه 10 شهریور 1386

 

عقب ماندگی شورای عالی IT از اهداف پیش‌بینی شده

 

با توجه به موارد ذکر شده در این گزارش، به علت عدم تناسب اقدامات انجام شده توسط معاونت فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهداف مصوب برنامه، عملکرد این حوزه مثبت ارزیابی نمی‌گردد.

برای خواندن گزارش بر روی ادامه مطالب كلیك كنید.

 

ادامه مطلب

جمعه 9 شهریور 1386

یكی از بزرگترین سایت های دانلود موسیقی رپ فارسی هك شد.

سایت www.RAP98.com توسط گروه هكری Zone-Focus Security Team هك شده است .

  • تعداد صفحات :2
  • 1  
  • 2  

آخرین پست ها


نویسندگان



آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :